måndag 10 maj 2010

St:James och pelikanerna

Påväg tll jobbet nu. Helt ärligt så är jag helt utmattad. Det enda jag vill är att gå hem och sova. Undrar om de har ngn sovsal på kontoret? Fast vi har redan kommit fram till inf att ingen som jobbar på Burberry sover…

Första gången jag ser pelikaner i verkligheten, visste inte att de var så storta. Giganter. Helt vita. Vänta är det där pelikaner? jaaa det måste det vara; med jättestora näbbar.

Det kanske är jag som befinner mig på fel planet? Gick hemifrån alldeles för lättklädd, har frusit mest hela dagen. Som i någon form av dimma. Idag skulle vara en bra trenchtime. MÅSTE till kemtvätten. Måste bli av med åsna. Måste klara dagen. Är sjuktligt tidig till jobbet, börjar om 1,2 timmar. Vad ska jag göra?


Den riktiga frågan är: hur många kaffe kan man dricka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar