måndag 10 maj 2010

Nattmacka på Burberry?

Manu ringde precis och lät helt förtvivlad när hon bad mig att komma in o jobba ikväll. Och då menar jag ikväll!! (17.00-02.00) Herregud! Kunde varit värre iof, nu jobbar jag med Rebecca o hon e ju ganska skön. Finns en rysk tjej som komiskt nog också heter maria som går alla på nerverna. Det värsta är att hon är rysk och pratar med mig på ryska så fort hon får tillfälle. Ser lixom inte så bra ut när man gör det framför managerna. Önskar att de bara skulle säga till henne. En annan tjej e Novia, hon ser ut som en jättetjock indier(?) och blev skitsur för att jag gissade att hon va från indien. Tydligen e hon fr nån ö i afrika. Ser inte riktigt hur det e bättre, men visst! Finns också en bögig kille, jobbade med honom förrigår, största bögen på jorden. Mer smink än alla tjejer tillsammans. Värsta franska manikyren jag någonsin sett. Han ba " FETT BILLIGT, 5PUND!" mm fast en apa skulle kunna göra det bättre gratis...

Så idag kommer vi att göra typ samma sak som igår; hjälpa VM med deras setup. De är alltid så sega. Och håller aldrig tiden heller för den delen. Helt övertygad om att de inte kommer börja förrän kl 11 typ. Okart varför de gör så, måste vara från en annan planet. Men jag måste erkänna att de kan sin sak; det de redan har gjort ser sjukt snyggt ut, känner knappt igen showroomet. Nej nu e det för kallt för att sitta ute. Måste röra mig in....

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar