söndag 9 maj 2010

Stannade i showroomet till kl 11 igår kväll. HELT i onödan. Jag John och Novia var så irriterade. VM (visual merchandisers) drog på "middag" i nästan 3 timmar o vi bara satt o rullade tummarna typ. Sen så började de på apparel och sa inget till oss. Vi ba var faan e de? De va där nere o chillade runt. Vi frågar om de kommer att behöva oss de baa aaa assa ja fan kanske vet inte. Jo men stanna... så stannade vi i två timmar till; kollat genom allt som finns, sjukt uttråkade. Sen säger de, vet ni vad, fan alltså jag tror inte att vi kommer fortsätta idag, gå hem. Vi kokade typ. Jag vet att vi får betalt, men det känns ju så sjukt onödigt att inte vara till någon nytta alls!

Herregud, det e VM set up för CRW idag, fr 14-22, hoppas det inte blir samma grej igen. Fan dåligt första intryck fr VM... Kämpar med min italienska... Ska kolla om Angela e inne idag, hon borde iof vara det, vi e ju båda supporting CRW...

Kan kanske lära mig nånting fult på italienska...


kul tjej

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar