tisdag 18 maj 2010

Hi, My name is Maria, and I'm an escapeist...

Igår var en extrem dag... Fick counsiltax-räkningen, mitt medlemskap på FF stängdes av, banken hotade med att stänga ner mitt konto och crazy hyran ska betalas nästa vecka. Och en sak till; James bangade. HERREGUD. Positiv nyhet: vi fick tillbaka våg deposit. Det var min lediga dag det. Vad gör jag. Jag sätter mig på ett café, tar en kaffe och njuter av solen. Det löser sig alltid. Pluggar lite italienska. Det börjar faktiskt gå framåt nu. Det e svårt o så, men jag e inte helt värdelös visade det sig :D








Bråkade med mamma några gånger i telefon igår, har tappat räkningen. Allt är mos. En ny tanke väcktes: thailand i augusti?



How can everything be so expensive in london. And why won't I get paid until the end of NEXT month. So many questions, not enough answers... Someone said that you already are the person you would like to be. Possible? I want to have a successful career in fashion, speaking both italian and french, be skinny with a ginormous wardrobe and wear heels every day. NOT be wearing black... I want to have fresh flowers every day and have huge parties with all my friends. Costume parties (of course)

I want to be a fashion journalist, and an editor. I want to be a photographer and a designer. I want to have blond hair, and me tanned. I want to be a brunette with a long braid.


Am I the person I would like to be?

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar