onsdag 19 maj 2010

KALAS

Har precis haft en "intervju" med en tjej som vi kanske ska hyra ut vårt rum till :D Hon var verkligen supersöt, hon hette Emili. Hoppas hon tyckte om lägenheten (och mig?) =S Varför spelar de alltid Michael Buble på starbucks??

aja, imorgon fyller jag år. Herregud, hann inte till postkontoret för att hämta upp en present som min pappa skickade till mig, kommer inte kunna öppna det imorgon på morgonen =( . Aja, får göra ett nytt försök efter jobbet imorrn... Så som jag sprang idag alltså. Det va som värsta kärleksfilmen, fast med ett riktigt stort antiklimax... Vi ska intervjua en annan kille senare ikväll. Han jobbar på Barclays på Sloane square. För alla intresserade heter han Nic och är fransk. Varsågoda att gå o spana! ;D Vet inte riktigt vad som hände med den tredje bruden. Hon skulle kommit förbi igår men dog på vägen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar