lördag 21 augusti 2010

SFW AW10

Om jag ska vara helt ärlig, så är jag nästan inte alls intresserad av Modeveckan som har varit de senaste dagarna som jag har varit här. Det här gör även mig förvånad. Och då menar jag att jag seriöst inte orkade lästa klart artikeln om bevakningen av modeveckan i stockholm. Men helt ärligt, TRÖTT vecka, de bäste designersarna har tillome bestämt sig för att visa på utländska modeveckor (smart drag!) vad finns kvar då? Enligt mig så kommer stockholm aldrig ens komma i närheten av att kunna mäta sig med de större modestäderna. Reality check tack!

Men trots min inställning till det hela (det är mer hype än kläder lixom) så måste ju jag ha med nånting från veckan. Helt ok va filippa Ks:






Men är fortfarande trött på alla trötta "modemänniskor": (I DON'T SEE IT!??)

Lady gaga, wtf??




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar