tisdag 3 augusti 2010

NEW LIFE?

Lite ensamt utan Pokiton… :( Hon åkte i söndags och idag är det tisdag… :S Hon spenderar sin tid på Gotland på sitt landställe. Hon kommer tillbaka till london den 20e, o jag den 25, herregud, så startar allt på nytt igen. Vem vet när jag kommer kunna åka någonstans igen. Bäst att njuta riktigt mycket av min "holiday". Kan inte sluta oroa mig för hur det kommera att gå med min farmor… 10 dagar! Jag har aldrig spenderat så lång tid med henne. Hmm… Men samma vecka som jag börjar skolan så öppnar Ballet Russes utställningen på V&A som jag pratade om. Jag är riktigt uppspelt över det här! Förhoppningsvis så får vi göra ngt projekt i skolan i och med det. Det skulle vara helt underbart. TAGGAD! Vill bara börja rita och sy och pyssla och vara überkreativ och ha på mig konstiga kläder (ok inte det sista, men ha på mig fina kläder) Äntligen börjar jag bli någorlunda nöjd med min garderob. Iaf inte sån där panikångest "VAD SKA JAG HA PÅ MIG" längre. Inte lika ofta iaf. Måste researcha lite butiker i italien! Vet inte till 100% dock vart vi ska...


Häromdan gick jag o val förbo topshop i SELF och jag såg ett par skor som jag tror att jag tittade på för flera år sedan, vill fortfarande ha dem. Läderstövlar på platform och högt skaft. Inte superhögt men täcker smalbenet, samma längd som mina andra topshopstövlar med snörning. (som valeria hatar, men de är verkligen mina favoritskor, skönare skor får man verkligen leta efter och jag tycker faktiskt att hon inte har något att säga till om eftersom halva hennes skogarderob (!) består av sneakers… illa)


På väg hem från gymmet kunde jag o val sluta diskutera mat, ILLA jag började seriöst dregla när vi kom till ryska nyårsbordet. MMMMM säger jag.


1 kommentar:

  1. v (bästa skogarderoben)3 augusti 2010 kl. 05:19

    skorna är fyrkantiga.. du glömde nämna det!

    SvaraRadera