måndag 26 april 2010

Starbucks build this body...




Fan! Från och med nu blir det nya tag! Sommaren närmar sig och jag förstår inte riktigt vad jag har låtit hända med min stackars kropp. Det gör inte det hela bättre att FitnessFirst håller på att terrorisera mig varje gång jag går till gymmet om att min betalning är ganska så ickeexisterande...

Men herregud, måste ju bara berätta om mitt oflyt idag. Borde bara sovit hela dagen genom och inte gått upp. Vilket slöseri. Har dragit runt på stan mest hela dagen, runt runt runt i affärer och hamnade till slut på Topshop (jag hatar topshop - spräng bort!) mot all förmodan lyckas jag hitta en jättefin kjol i crepesiden. Den skiftade från smutsig lila till gråbeige. (Den var mycket finare än den låter) i alla fall så kostade den £45 på rean (!) och det vägrade jag såklart betala så jag trixade lite med prislappen och VIPS så kostade den plötsligt £20! Killen i disken svalde det med fisk och krok lixom. Oskönt bara att mitt kort blev declined. OSKÖNT.



Drink of the Day: Peppermint tea =S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar