söndag 4 april 2010

Easter


Min favorithögtid är helt klart påsken! Rysk påsk är ett fenomen; vaknade imorse och möttes av alla möjliga frestelser i köket! Men sen så tänkte jag att jag skulle vara en hedning om jag inte provade allt. Minst två gånger. Kan fortfarande inte förstå att det ligger SNÖ på marken. Inte så kallt som jag trodde att det skulle vara, men ändå... SNÖ! Sist jag såg snö var nog i januari. Trodde verkligen att det skulle dröja ett tag tills nästa gång!

När jag kommer tillbaka till london så är det träning som gäller, för full rulle dessutom! kommer ändå inte ha något bättre för mig.

Fick reda på häromdan att jag, nike och föräldrarna åker till Las Vegas direkt efter min födelsedag! Spännande. Speciellt med tanke på mitt och Nikes vad ;D Jag ska inte bryta vårt löfte. Berättar mer om det senare!



Not too excited about being in Sweden. It was snowing when I got here! Talk about party pooper. Although it feels kind of nice to be home over easter. It's definitely my favourite holiday!

Found out the other day that me, nike and our parents are going to Vegas in may! How exciting, that's a GOOD birthday present! Time to hit the gym... =S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar