fredag 16 april 2010

If you love me, kill me...

Har lunch nu, jobbar idag. Slutar inte förrän halv sju. Pina. Speciellt eftersom det är en relativt ny tjej som försöker bossa runt mig hela tiden. Förstår inte varför man måste vara uppkäftig... Idiot. Förpestar hela min dag. Det var egentligen meningen att vi tjejer skulle ta en drink efter jobbet, men fan mitt humör är sämre är primark. Så jag bangade. Ska försöka få ut mina aggressioner på gymet ikv. Ska på LBT. vilket står för Legs Bums and Tums. Britter och deras förkortningar...


Iaf. Fick svar från Jennifer från erdem att hon har rekommenderat mig till deras PR firma. Det lyfte mitt humör en aning. Lite bättre än Primark. Men inte mycket. Kanske i nivå med deras smycken...

Vår gamla landlord försöker vara svår. Omöjligt varför alla ska försöka lura till sig lite mer pengar. Klämma ut en sista avgift för nåt som de har hittat på. GAAAH. När jag o Nike har vårat fastighetsimperium, då fan. DÅ FAN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar