fredag 2 april 2010

Free as a bird!


Herregud, kan det vara sant att det är över? igår var min sista dag hos Erdem. Lite sorgligt, men samtidigt så skönt! Imorgon bär det av till Stockholm och under den veckan ska jag verkligen planera min framtid. Har verkligen inte haft tid att ta hand om saker, bara varit jobb!

Helt sjukt ändå att han vann BFCs VOGUE FUND. SÅ STORT! Det var firande med champagne den kvällen, 200.000 pund! Dags att börja betala sina interns anyone? Ska verkligen utnyttja kontakterna där till max. Men bäst att ge det lite tid. En vecka eller så. Men det verkar som om jag gjorde väldigt bra ifrån mig på personal sales eventet i måndags, och faktumet att jag fick hjälpa till med the times fotograferingen är väl också ett stort plus. Relative here we come (har secretly planerat hela min framtid vad gäller praktik haha, får se om det blir som jag har tänkt... Har det nånsin hänt lixom?)



Such a big thing that Erdem got awarded the BFC VOGUE FUND prize. 200.000! That's crazy, time to pay the interns perhaps? anyone? Feels a bit sad leaving, but damn it, FREEDOM FEELS NICE for a change. Tomorrow I'm off to sweden. I come bearing Erdem gifts (to the stepmonster, but anyway) Forgot to mention I ordered some stuff from the AW 10, It's gonna look FAB in aug/sept, but anyway! If you're wainting for something good, as they say in sweden :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar