tisdag 20 april 2010

Hit the ground running...




Har precis varit på intervju hos Burberry. Kanske de mest intensiva 2 timmarna i hela mitt liv. Det är ju skönt att det är över, men samtidigt e det inte over til' the fat lady sings. Eller i mitt fall tills min nästa intervju (BLOW PR) är över. Ska vara där om en timme. Var lite skeptiskt till Burberryjobbet först, men nu efteråt så skulle det vara en superbra möjlighet för mig. Hela teamet var där och de fortsatte att säga hur duktiga vi är och att vi redan har åstadkommit mycket. Vi var 8 personer där som sökte jobbet och de sa att det var 270 som sökte. Inte dåligt :D Men som sagt, competition is tough! Det var en kvinna som hette Manuela som ville intervjua mig, tydligen var hon vän med Erdem. Förhoppningsvis så hjälper det mig på något sätt. Hon var jättetrevlig och det kändes som om intervjun gick bra. Men vad jag har hört, att när en intervju går bra är det inte alls ett bra tecken. Iaf så håller jag tummarna! Under vår "assesment" som de kallade det. Fick vi göra gruppövningar och fylla i olika multiple answer-formulär. Känns som om jag är ett steg närmare min brain surgeon-karriär =D


Just left my interview at Burberry. I'm all wound up now. Really have to calm down for my next one with Blow PR. Totally forgot what interviews were like. Although this one was nothing like I've ever seen before! Like a 5-step-interview. Almost like I'm heading out of space. The woman who interview me apparently knew Erdem, hopefully that will get me a foot in the door!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar