söndag 7 mars 2010

Sunday- not my favourite day...

Visst är det mysigt när man tillbringar söndagar med att ta långa promenader, äta brunch och gå på bio. Men för min del så brukar jag bara ha ångest för att jag ska jobba imorgon och helgen har flugit förbi så fort...

Eftersom halva kontoret har rest på sales-resa till paris och inte kommer tillbaka förrän på fredag, så är det ändå ganska avslappnad stämning i studion. Kan fortfarande inte sluta tänka på skorna som var med i visningen; ett samarbete mellan Erdem och Nicholas Kirkwood. R, som är en buyer jag brukade jobba med, skrev till mig att det var dem finaste skorna hon någonsin sett, och att jag får göra hur jag vill men på något sätt måste jag fixa ett par till henne! Lättare sagt än gjort eftersom skorna antagligen inte kommer att gå till produktion. Men jag har själv tittat på dem, och jag vet precis vilka jag vill ha, kanske kommer jag lyckas att skaffa mig ett par. Om jag är snäll dvs.



Ska över till Zoë idag och göra det sista på mitt mini-project, skicka in det och sen är det inte upp till mig längre... Längtar tills alla ansökningar är över. Efter det kan man ju börja planera sitt liv. Skönt att det är så bra väder här förresten; en fågel viskade i mitt öra att det är crazy minus i Sverige. Herregud, det är mars, vad hände med allt hot med växthuseffekten o så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar