måndag 8 mars 2010

How we've waited...

Äntligen såg vi det nya avsnittet av Secret Diary of a callgirl. Har verkligen fastnat för den! Typiskt att den ska gå så sent bara, känner mig som en komapatient nu! Men bra avsnitt!! De sänds tydligen på torsdagar, så jag behöver inte vänta för länge till nästa!

Val kom över med sushi tidigare! Vi har disskuterat våra träningsplaner (som för tillfället ligger på is; jag har ont i halsen)och medlemskap! Nu när jag inte jobbar dygnet runt längre så har jag faktiskt tid till att göra något! Har låtit det gå så långt att man faktiskt längtar efter att få träna lite. Har även funderat på lite danskurser. Men borde nog lugna ned mig lite, så mycket tid har vi inte...

I LOVE Secret Diary of a Callgirl! Such a fabulous tv show. Finallay something interesting! A bit worrying that you get a little inspired, looks like so much fun haha. Val came over earlier this night with sushi! We're joining a gym; wish us good luck ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar