lördag 6 mars 2010

Please don't feed the models


Äntligen är Londons modevecka över! Efter flera veckors slit kan man äntligen andas ut! Men såklart har det varit spännande, och alla vi i studion var som på nålar på visningsdagen. Kollektionen gjorde succé; bara några timmar senare kom den första artikeln upp på style.com, showstudio, där kan man se hela kollektionen.

På Vogue.com kan man hitta enintervju med Erdem själv. Kommer ihåg min första vecka i studion, jag var ganska nervös för att träffa honom haha, jag och de andra praktikanterna som började samtidigt. Verkar lite löjligt, nu när det känns som om han är en av oss. Jag hade ändå tur, med tanke på att hos andra designers så får praktikanterna inte ens tilltala designern.

Har varit en hel del omöjliga upprdag och en o annan kändis. Tyvärr var det inte jag som fick träffa Anna Wintour, men kan säga att alla var ganska exalterade på dagen D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar