lördag 11 september 2010

Elfte september 00.19

Har precis varit i Euston och ätit middag med Zoë och Hanna. Efter att ha jobbat hela dagen hos Ana var jag helt slut, vet inte riktigt hur roligt sällskap jag kan ha varit kväll! Jobbar hela helgen på Burberry. Att jag pushar mig själv så hårt, jag förstår inte varför, måste lida av någon form av masochism. Fick reda på att skolan börjar den 4:e oktober och inte den 27 september som jag trodde… aja, kanske är lika bra. Kommer kanske kunna återhämta mig någorlunda (tvivlar iof eftersom modevisningen är den 7:e). Måste erkänna att det känns spännande, men samtidigt så sjukt långt bort! Har inte riktigt insett det, trots att jag vetat ett ganska bra tag nu!


Fick en utskällning av Manuela; min manager på Burberry. Jag såg tydligen uttråkad ut. Herregud, så stressad tjej, började böla lixom, kunde inte kontrollera mig själv. Pinsamt. Aja, får väl låtsas som om inget har hänt, som folk verkar göra häromkring...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar